Dennis Mensink: Wat jij kunt leren van impact-ondernemers

Wat kunnen we leren van bedrijven als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager? Impact-ondernemers die vanuit een duidelijke purpose ondernemen én communiceren. Hoe komen ze aan zo’n krachtig verhaal, hoe krijgen ze die enorme following op de been? Hoe maken ze daadwerkelijk impact?
Voor zijn boek LiEF interviewde Dennis Mensink bijna 30 ondernemers die stuk voor stuk hun bedrijf zijn begonnen met de bedoeling de wereld een stukje mooier te maken. In deze podcast deelt hij hun verhalen weer met jou. In dit gesprek met Dennis leer je:
hoe deze impactondernemers zo’n sterke aantrekkingskracht creëren
waarom communicatie essentieel is voor hun succes
hoe ze ervoor zorgen dat hun missie voelbaar is en overgenomen wordt
hoe ze omgaan met (ook minder positieve) media-aandacht.

Dennis Mensink is oprichter van PR- en contentmarketingbureau Mediatic en betrokken bij enkele startups. Ook is hij auteur van ondernemersboeken. In zijn laatste boek ‘LiEF – succesvol ondernemen voor een betere wereld’ combineert hij zijn passie voor ondernemerschap en een voorliefde voor duurzaamheid.

Luister de podcast hier op Spotify of hier op Soundcloud, of kijk hier op YouTube

CommunicatieAcademy

Steeds meer professionals, bedrijven en organisaties zijn aan het nadenken over hun bijdrage aan de wereld. In De Communicatie Academy leer je van landelijke sprekers hoe je meer impact kunt maken en welke communicatietechnieken, tools en vaardigheden je hiervoor nodig hebt. De Communicatie Academy is een initiatief van Karine van den Noort, oprichter/eigenaar van De Communicatie Experts en host van De Communicatie Podcast.

Connect met Karine via LinkedIn of Instagram.

Privacy Policy