Ben jij actief op sociale media? Kost tijd he? En wat levert het je nou precies op…
Wat denk je van: beter klantcontact, meer leads en nieuwe klanten? Of, als je niet in een commerciële omgeving werkt: het zichtbaar maken van je eigen vakmanschap en dat van jullie mensen. Waardoor jullie primaire doelgroep je beter leert kennen. Vacatures sneller worden ingevuld.
Kirsten Jassies vertelt in de nieuwste aflevering van De Communicatie Podcast hoe je een bedrijf tot leven kan brengen dankzij goed en effectief gebruik van sociale media. Aan de hand van voorbeelden en praktische tips legt ze heel concreet uit welke media op dit moment interessant kunnen zijn, hoe je start en hoe je je bereik opbouwt.
Een tip van de sluier vast: sociale media zijn niet van de communicatie-afdeling. Allang niet meer. De mensen van de werkvloer, die vertellen de echte verhalen. En jij als communicatieprofessional kan dat regisseren, aanzwengelen en zo je wilt redigeren. En that’s it. Hoe meer echte, menselijke verhalen je vertelt, hoe dichter jouw organisatie komt bij haar doelgroepen.
Dus daarom: deze podcast niet doorsturen naar je communicatie-afdeling maar echt zelf luisteren! Enjoy!
Luister de podcast hier op Spotify of hier op Soundcloud, of kijk hier op YouTube
Steeds meer professionals, bedrijven en organisaties zijn aan het nadenken over hun bijdrage aan de wereld. In De Communicatie Academy leer je van landelijke sprekers hoe je meer impact kunt maken en welke communicatietechnieken, tools en vaardigheden je hiervoor nodig hebt. De Communicatie Academy is een initiatief van Karine van den Noort, oprichter/eigenaar van De Communicatie Experts en host van De Communicatie Podcast.