Tom de Bruyne: Waarom de klant centraal niet meer werkt

In het bonus-interview deelt Tom de Bruyne, mede-oprichter van SUE, een bureau dat gespecialiseerd is in gedragsbeïnvloeding, extra tips voor mensen die hun communicatie willen verbeteren.

SUE ontwerpt proposities, producten, diensten, programma’s en communicatiestrategieën voor nationale en internationale overheden, bedrijven, NGO’s en politieke partijen. Daarnaast traint Tom mensen, teams en bedrijven in gedragsverandering in de Behavioural Design Academy. Tom is Belg, maar woont sinds 2007 in Amsterdam. Hij is Fellow aan de Universiteit van Leuven en gastdocent op de Rotterdam School of Management.

Met als belangrijkste learnings:
– hoe je communicatie kan verbeteren op basis van gedragspsychologie
– welke beïnvloedingstechnieken je kan inzetten in je communicatie (en of dat ethisch verantwoord is)
– waarom je moreel kompas zo belangrijk is
– waarom ‘de klant centraal zetten’ een verkeerd frame is
– hoe je een nieuw denken kan ‘aanzetten’ waarmee jij jouw communicatie verbetert

Luister de podcast hier op Spotify of hier op Soundcloud

CommunicatieAcademy

Steeds meer professionals, bedrijven en organisaties zijn aan het nadenken over hun bijdrage aan de wereld. In De Communicatie Academy leer je van landelijke sprekers hoe je meer impact kunt maken en welke communicatietechnieken, tools en vaardigheden je hiervoor nodig hebt. De Communicatie Academy is een initiatief van Karine van den Noort, oprichter/eigenaar van De Communicatie Experts en host van De Communicatie Podcast.

Connect met Karine via LinkedIn of Instagram.

Privacy Policy